Datorita tie…

Am inceput  anul acesta cu iubire, cu o nouă iubire care, cred că va fi iubirea vieţii mele,adevărata iubire.Am început anul alături şi sper să îl terminăm la fel.Vreau ca anul acesta să mă facă fericită, să mă împlinească, nu îmi doresc tristeţe, nu îmi doresc toată lumina din lume, îmi doresc să păşesc prin întuneric dacă ştiu că tu mă ţii de mână.La sfârşitul anului precedent, când m-ai strâns în braţem-am simţit protejată, am simit iubire, am simţit că îmi vei da putere pentru anul ce vine şi că vei fi acolo să mă susţii.Şi încă simt asta. La fiecare îmbrăţişare inima mea se topeşte, fiecare zâmbet e datorită ţie, datorită zâmbetului tău

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

