Câteva zile de iubire… 

Totul a început cu primii paşi într-un oraş nou şi cu şansa de a cunoaşte omul care am simţit că merită. Câteva zile care practic mi-au schimbat viaţa,am ajuns să te cunosc şi să descopăr,felul tău de a fii,misterios dar totuşi precum o carte deschisă,un om rănit care nu vrea să mai simtă dar care privirea îl trădează iar felul cum mă priveai şi cum mă strângeai la pieptul tău, mă făceau să nu mai vreau să plec de lângă tine. Am ştiu că meriţi şi ştiu asta în continuare.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

