Fii omul meu.

Fii omul meu asa cum mi-am imaginat ca esti.Voi crea din dragostea noastră un templu și în el vor fi îmbrățișări sacre. Te voi duce pe malul mării să căutăm prin nisip urmele noastre. Te voi face să vrei mai mult și mai mult din misterul meu, până mă vei descoperi. Atunci vom trăi ca doi muritori trecuți dincolo de veșnicie.                                 Fii omul meu de azi.Îți voi aduce apă și vin ca să guști din mine tăcută și nebună. Te voi îmbrăca cu haine de dragoste. Ți le voi coase chiar eu, să știu că ți se potrivește fiecare unitate. Voi fi alături când se va rupe cămașa sau  va fi găurit sacoul. Voi cârpi totul cu vorbe dulci din inima mea. Apoi te voi hrăni cu încredere. Îți voi hrăni trecutul cu emoții din prezent și vitorul cu promisiunile de acum. Uite și prima promisiune: lângă mine nu vei muri niciodată de foame.  Fii omul meu.Iți voi aduce în brațele tale un vis și vom numi visul Viață. Vei ști atunci că e frumos să ții minte. Voi ști și eu că e frumos să îți aduc aminte. Îți voi cumpăra fericire și momente unice și cuvinte sincere îți voi cumpăra. Le voi plăti cu propria încredere. Tu doar să fii acolo, gata să accepți. Fii omul meu. Și înțelege, nimic din ceea ce se întâmplă nu e mai real decât ceea ce este în inima ta.   Fii omul meu. Îți voi coase o cămașă, un sacou și poate două mănuși. Îți voi cumpăra atâta fericire cât să nu dorești nimic mai mult. Îți voi supăra amintirile. Îți voi hrăni așteptările. Îți voi cânta. Fii omul meu!a1406-445x240

 

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

