Sentimente…

Vreau un iubit care să nu mă judece după felul în care mă îmbrac , care să mă înţeleagă. Care să mă împace când sunt bosumflată . Să nu se plângă că sunt prea geloasă sau că sunt tristă ci să mă înveselească. Să-mi trimită mesaje lungi . Să-mi spună că sunt prinţesa lui . Să îmi spună că mă iubeşte. Să mă ajute când am probleme. Să mă sprijine . Să-mi fie alături mereu. Să-mi zică ‘noapte bună / bună dimineaţa. Să mă lase să mă joc în părul lui. Să mă protejeze. Să mă certe că nu mă îmbrac şi să nu-mi dea hanoracul lui , ci doar să mă ia în braţe . Să mă ţină în braţe sub un acoperiş şi să admirăm ploaia în splendoarea şi puritatea ei. Care atunci când ne uităm la filme de groază să mă ţină strâns de mână. Să ne jurăm iubire. Să ne iubim . Să nu mă certe dacă vede cicatricile de pe mână , ci să îmi jure că n-o să apară dinou. Să îmi facă ceai când sunt răcită.Vedeţi ,mai există şi fete care iubesc cu adevărat , prin fapte. si care nu iubesc banii.

One thought on “Sentimente…

Add yours

  1. Uneori faptele de genul sunt superficiale. Băieții/bărbații arată foarte rar că iubesc și în nici un caz nu vor să o demonstreze, lor li se pare lipsă de masculinitate să se comporte cum ne-am dori noi, cum vedem în filmele romatice și cum ne imaginăm că ar fi perfect. El îți va arăta în modul lui că te iubește, și crede-mă, o să-ți dai seama. 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

