Celui care a distrus-o…

Iti scriu aceste randuri in timp ce ea doarme. Da, am reusit sa o fac sa adoarma, dupa ce ore in sir mi-a plans in brate. Stiu ca probabil tu nu ar fi trebuit sa faci asta. Ca s-ar fi rostogolit catre tine si ar fi adormit zambind la pieptul tau. Dar eu am aparut dupa tine, si nu pot, nu am destula putere incat sa acopar urmele lasate de tine pe pielea ei. Dar o iubesc. O iubesc asa cum ea te-a iubit pe tine. Si ma multumesc cu franturi de zambete, si ele probabil ramase din zilele in care iti zambea tie.Ma uit la ea si nu pot sa imi dau seama cum ai reusit sa o transformi. Cum ai reusit sa iei viata din ea, cum ai putut sa pleci, stiind ca ea ti-a daruit tot. Ma uit, si de fiecare data cand o vad strangand pumnul in somn am speranta ca in dimineata urmatoare se va ridica din pat si va incepe sa rada asa cum facea odata. Ca in trupul asta mic, mai exista o urma de putere. Ca nu i-ai luat tot. Si te urasc. Te urasc din toata inima stiind ca eu nu am sa o pot avea niciodata in felul in care tu ai avut-o. Ca ea nu va accepta niciodata fericirea pe care i-o pot darui, doar pentru ca tu ai plecat. Ca niciodata nu mi se va darui intreaga, ci mereu rezervata, cu teama ca maine dimineata voi face si eu la fel ca tine. Ca voi pleca, lasand-o singura. Ca isi va rani iar pumnii, dand cu ei de pereti, sperand ca durerea din afara trupului poate fi mai puternica decat cea din suflet. I-am ingrijit ranile, dar au ramas urme, la fel cum au ramas si amintiri cu tine.
Dar dimineata vine, iar ea in loc sa zambeasca plange. Si te cauta. Stiu ca intinde mana spre mine, si deschide ochii dezamagita, simtind ca pielea mea, nu o incalzeste la fel cum facea a ta. Stiu ca se ridica din pat si te cauta cu privirea pe hol. Stiu ca isi imagineaza ca esti acolo, iar atunci vad un inceput de zambet in coltul buzelor ei. Dar apoi se cuibareste la pieptul meu si plange.Iar atunci incep sa ma urasc si pe mine, la fel de mult cum te urasc pe tine. Si-mi doresc sa sufar la fel de mult ca ea, sa imi scot ultima picatura de fericire din corp cu o seringa, si sa i-o daruiesc ei, vazand ca nu pot sa o repar. Ca nu pot sa gasesc partile din ea pe care le-ai luat cu tine atunci cand ai plecat. Si-mi vine sa te caut. Sa sfasii carnea de pe tine, sa o gasesc pe ea acolo, undeva in interiorul tau, printre alte femei si sticle de alcool, ca mai apoi sa ma sfasii si pe mine si sa iti arat ca in interiorul meu e doar ea. Ca ea imi ocupa fiecare particula din corp. Ca o am tatuata pe retina. Ca o iubesc, la dracu, ca o iubesc asa cum tu ar fi trebuit sa o iubesti. Mi-as dori sa i te duc zdrobit intr-o cutie. Sa te arunc pe jos si sa ii arat ca si tu poti fi la fel de distrus ca ea. Dar stiu ca s-ar arunca pe jos langa tine, ca ar incepe sa rupa si ce a mai ramas din ea, pentru a te face pe tine bine. Ca m-ar privi ca pe un monstru, uitandu-si suferinta, pentru simplul fapt ca tu ai fi aici langa ea. Ca ar deveni intreaga, acolo printre cioburile tale. Ca le-ar aseza in ordine si ti-ar face curat prin suflet, asezandu-se cuminte in cel mai rece colt din el, pentru a-l incalzi. Si te urasc din nou, mai intens, stiind cate ar face pentru tine.Apoi o privesc si-mi dispare toata ura din suflet, si mi-l umplu cu ochii ei dorindu-mi sa nu mai treaca clipele. Sa nu mai existe niciun moment de inainte, si niciun moment de dupa. Sa ramanem asa, cu mana ei in a mea, si cu sufletul meu in palma ei.Si nu am sa inteleg niciodata de ce ai plecat,sau cum ai putut sa te rupi de ea,cand ea e atat de plina de raze de soare. Dar ti-am scris aceste randuri, in timp ce ea dormea, pentru a te asigura ca nu mai ai unde sa te intorci. Ca voi construi un zid de fericire in jurul ei. Ca o iubesc, asa cum merita sa fie iubita. Ca un nebun.
16864852_1449176231761727_2748585715595558549_n

 

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

