Cred că am închis ochii la prea multe, atât de multe încât ceilalţi au început să creadă că nu pot vedea ce fel de oameni sunt ei de fapt. Of, dar pot!

Atunci când suntem mult prea buni cu cei din jur, atunci când le iertăm greşelile, când îi ajutăm să se vindece şi să meargă mai departe, deşi sunt obosiţi, când suntem mereu prezenţi în vieţile lor fără să cerem nimic la schimb, fiind mulţumiţi doar cu faptul că am putut oferi zâmbete şi iubire, ajungem să fim luaţi de proşti, din păcate. Am ajuns la concluzia că puţini sunt cei care mai pot aprecia un gând bun, o vorbă caldă, atenţia sau prezenţa… Puţini sunt cei care mai pot aprecia iubirea adevărată atunci când ea e oferită în mod sincer şi necondiţionat. Din păcate, trăim printre atâţia ignoranţi care au ajuns să creadă că totul li se cuvinte, că ei merită tot ce primesc… Iar atunci când te saturi să le mai oferi pentru că ei sunt veşnic nemulţumiţi, îţi spun că te-ai schimbat şi te învinovăţesc pentru simplul fapt că ai început să îi tratezi la fel cum te tratau şi ei pe tine.Nu mai ştiu ce se întâmplă cu atât de mulţi oameni pe care i-am iubit, dar… Cred că am închis ochii la prea multe, atât de multe încât ceilalţi au început să creadă că nu pot vedea ce fel de oameni sunt ei de fapt. Of, dar pot! Şi sunt acel gen de femeie care te păstrează mult timp în suflet, chiar dacă nu meriţi asta, dar şi atunci când aleg să te dau afară, pentru tine nu va mai exista niciodată o cale de întoarcere. Nu pot accepta să las pentru a doua oară în sufletul meu acei oameni care au ales să îşi bată joc de sentimentele frumoase pe care li le-am oferit şi de sacrificiile pe care le-am făcut cu drag pentru ei. Dacă am ales să tac şi să îmi văd în continuare de viaţa mea, nu înseamnă că nu mi-am dat seama cu ce fel de oameni am avut de-a face.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

