😔

Ce te face copilă , sa dormi cu pumnii inclestati, când bratele mele te protejează? Ce te face sa te închizi in tine, si de ce de fiecare data când incerc sa ma apropii mai pui cate o cărămidă in jurul tau? De ce nu ma lasi sa te iubesc asa cum meriti si defapt, de ce nu lasi pe nimeni sa te iubească? Nici măcar pe tine însuți. Nu te doare sa dai de fiecare data cu pietre in tine? Nu obosesti, copilă? Cum sa te ajut, când nu stiu ce te apasă, si cum sa lupt când nu stiu cu ce am de-a face. Esti plina de secrete femeie, si ma faci sa o iau razna. Ma faci sa îmi pun intrebari, sa fac planuri, sa citesc in stele ca mai apoi sa apelez la horoscop. Iti dai seama ce faci din mine? Imi vine sa rad. Tocmai din mine. Eu, eu am ajuns sa citesc in stele, sa îmi pun dorinte la cele cazatoare. Din ce esti facuta, daca nici asa nu te pot deschide? Ti-e frica sa nu ma ranesti, doar pentru ca tu esti rănită. Ti-e frica sa nu ma tai in cioburile tale, încercând sa te adun de pe jos. Dar nu trebuie sa te temi. Am manusi, sunt protejat. Defapt la naiba cu manusile. Taie-ma, ucide-ma, taraste-ma prin iad, daca asta iti dovedeste ca sunt destul de puternic sa iti țin piept. Stiu ca pana acum ai avut parte doar de oameni care la o simpla ploaie au fugit mancand pământul, de frica sa nu se înece. Dar eu sunt zodia peşte ,iubire, eu nu am cum sa ma înec. Dezlănțuie-te,arata-mi cât rău poate face furtuna care se ascunde in interiorul tau, adu potopul peste mine si arunca-mi fulgere in oalele capului. Iti promit ca tot am sa rămân. Am sa ma ridic, pentru ca e inevitabil sa nu cad la picioarele tale, si am sa te iau in brate ca sa te liniștesc. Am sa iti sterg lacrimile , cu riscul sa îmi rupi mana pentru ca te ating. Dar daca nu îmi asum toate riscurile astea, nu as mai fi demn sa te țin acum , asa in brate. Esti nebună copila, chiar si acum când dormi atat de linistita. Iar eu sunt si mai nebun, nebun după tine, după jocurile tale. Sunt nebun si dependent sa iti fac poftele sa te vad fericită. Chiar daca esti fericită atat de rar. Cum poate o persoana care zâmbește mereu sa ascundă atâta tristete, si cum te poți feri atat de bine, ca oamenii sa nu observe ca lacrimile tale nu sunt de la ras? Nu ai sa te poți ascunde la infinit doar… doar ca eu voi fi aici iubire si am sa fac ca fericirea ta sa fie reală. Trebuie doar sa ma lasi. Trebuie doar sa stai si sa privesti cum iti aduc toate tipurile de fericire , ca sa il alegi dintre ele pe cel mai frumos. Apoi iti voi aduce stelele acelea, pe care tu le iubesti atat de mult, si am sa iti fac cuvertura de pat din ele. Ca sa pot înveli cu ele mai apoi. Si am sa iti aduc papadii, in mijlocul iernii,ca sa iti arat ca in inima mea e vara de când te-am întâlnit. Am sa te iubesc o viata intreaga, tu trebuie doar sa ma lasi.😔

5 thoughts on “😔

Add yours

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

