Ai gust de fructe de pădure şi tutun.

© Ai gust de fructe de pădure și tutun. Ai gust de ia-ma-n brațe și nu mă lăsa. Ai gust de păcat și de suferință . Ai gust de promisiune și o privire care mă asigură ca mâine dimineata voi regreta urmele buzelor tale și ca voi face zeci de dușuri reci sperând să îți pot șterge amprentele de pe trupul meu.                  Ai înfățișarea primului om care îmi va lua mințile. 

                  Iar vocea ? Vocea iubitule ti-am recunoscut-o din prima noastră noapte. Am știut ca ai vocea risipitorului. Știu și acum. Simt ca vei pleca chiar și acum când te țin atât de strâns de mana . Știu ca sufletul tău nu e făcut să rămână intr-un loc pentru mult timp , și cu atât mai puțin la mine. Mi-a spus el. Mi-a șoptit toate secretele tale în noaptea aceea când mă țineai la pieptul tău în timp ce îți fumai țigara. Mi-a spus ca mă iubește și ca nu vrea să te lase să pleci, dar mi-a spus și ca tu nu îl asculți niciodată. Ca rațiunea pentru ține e cea mai importanta iar eu nu pot să îți fiu decât tărâm necunoscut , iar tu urăști să nu știi totul. 

                  Nu ai mai iubit un suflet atât de tanar. Și îți e teamă. Da. Teamă. Nu râde , și nu îmi spune ca tu nu ai temeri. Ti-e teamă să mă iubești. Ti-e teamă de tinerețea și viața care mă înconjoară. Ti-e frica de faptul ca nu am principii , și ca sunt în stare să fac orice acum , în momentul acesta pentru tine. Ti-e teama ca te strang atât de tare de mana , încât îți va ramane atingerea mea și după ce vei pleca. Sau nu cumva îți e ti-e frică ,iubitule, să nu plec eu înaintea ta?

                  Iti simt îngrijorarea din zâmbet . Te temi pentru mine. Te temi ca inima mea mult prea fragedă să nu se îndrăgostească. Nu îți face griji. Știu ca nu am voie. Am să o leg în lanțuri dacă trebuie. Și am să o pregătesc încă de pe acum pentru plecarea ta. Am să îi spun minciuni cum ca te vei întoarce intr-o bună zi la ea și am să îi povestesc despre cât de mult ai fi iubit-o dacă sufletul tău nu ar fi fost atât de obosit. 

                  Dar știu risipitorule , ca te vei întoarce atunci când vei avea din nou nevoie de tinerețea mea. Te hrănești cu ea acum,nu-i așa? Simt cum se scurge din mine de fiecare dată când mă atingi . Simt… Te-am simțit atât de mult în nopțile noastre încât îmi e teamă ca am să te simt și după ce vei pleca. Iar asta mă va face să te primesc și atunci inapoi în brațele mele. 

                  Doar să nu mă uiți prin locurile în care vei pleca. Tine-mi numele doar pentru tine și nu imi împrăștia amintirea prin paturile în care te vor gazdui alte femei. Cunoaste-ma doar tu. Nu le lăsa să își imagineze cum arat. Nu ar putea să își imagineze decât o imagine vagă , nicidecum sclipirea de acum pe care o au ochii mei . 

                   Lasa-ma să fiu doar a ta , așa cum ti-am promis. Și lasa-ma să nu îți uit gustul de fructe de pădure și tutun.

2 thoughts on “Ai gust de fructe de pădure şi tutun.

Add yours

  1. Ştii…mi se întâmplă câteodată să citesc un articol, o carte, o ceva şi să mă cuprindă un fior. Numesc fiorul respectiv „frate, voi putea oare să scriu vreodată ceva atât de frumos?”. E un fior plin de admirație şi frică şi fericire şi tristețe şi alte arome de sentimente fără nume.
    Ce mai am să-ți spun? Nu ştiu, poate un simplu „mulțumesc pentru că scrii” ar fi de ajuns, dar este oare? Neah…cred că pur şi simplu câteodată nu îți poți exprima admirația în cuvinte şi asta e okay…mulțumesc!
    -A.🌹

    Liked by 1 person

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

