N-are rost…

– N-are rost să-ți pierzi nopțile gândindu-te la unul care doarme chiar bine, probabil cu cate o alta ea în fiecare seară!
– Crezi că nu știu că nu merită?
– Și atunci? Ce naiba faci?!
– Cum adică ce fac? Stii prea bine ce fac. Îmi plac atât de mult oamenii complicați care nu merită încât am ajuns să-mi măcelăresc sufletul pentru ei. Sunt și eu unul din ei.
-Renunță, copilule, renunță cât mai poți!
– Copilule îmi spunea el mereu…
– E prea tărziu, așa-i?
– Da, dar e în zadar să-ți faci griji. N-am să-l mai caut. Știi că mai presus de orice om îmi iubesc orgoliul, iar el a dat cu mine de pământ.
– Și ce folos? Tu tot n-o să dormi nopțile de dorul lui și o să-ți fărămițezi sufletul de dor… Nu mai poți nici citi. Tocmai tu care mereu când îți era greu luai cartea-n mână și totul era mai bine. Ce o să te faci? Și știi și tu că-n serile în care ți-e dor ai să-l suni…și ai să-l dai naibii de orgoliu. Așa ești tu.
– Am să fac ce-am făcut mereu. Am să aștept. Nu mă lăsa să-l sun, te rog.
– Dar tu nu știi să ai rabdare, urăști să aștepți.
– Știu. dar nu asta se face? Se stă pe un nenorocit de scaun și se așteaptă fericirea. Asta fac oamenii… stau și așteaptă fericirea. Asta am să fac și eu.
10291165_874763145869708_4820862790354354772_n

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

