© În bratele tale am simțit ca era locul potrivit, ca si cum ne-am plimbat amândoi secole în șir, căutând, și abia acum ne-am găsit. Buzele noastre se imbină perfect, doua piese dintr-un puzzle bucuroase că în sfârșit s-au unit, dupa ce s-au străduit zadarnic să se potriveasca cu alte piese. 

Sau poate totul e în mintea mea, deliez, probabil pentru că atunci când îți văd privirea uit cine sunt. E legal să ai asa ochi frumosi? Eu, una, nu te-aș mai lasa să pleci de lângă mine.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

