“Prietenii… “

Vreau să vorbesc despre “prietenii ” care încearcă să mă tragă în jos, să facă din mine o persoană cu totul diferită. În ziua de azi, ” prietenii ” uită tot binele făcut, atunci când poate nimeni nu era lângă ei, doar tu le-ai dat un sfat, o vorbă bună, le-ai oferit un umăr pe care să plângă, iar ei la prima ceartă îți neagă faptele tale bune, îți dezvăluie secretele, spun doar vorbele rele despre tine… dar de ce ? Sunt oameni mai buni dacă îşi bârfesc prietenii după ce o iau pe drumuri diferite? Este mai frumos să rămână ura şi duşmania între 2 persoane care odată erau de nedespărțit? Nu cred… Dar mai sunt şi prieteni care rămân lângă tine cu toate părțile tale proaste, prieteni cărora le poți spune orice, fără să îți fie teamă că te vor judeca. Prietenii care pleacă, înseamnă că nu au fost cu adevărat prieteni, iar cei care rămân după ce au văzut cum eşti tu cu adevărat, deja nu mai sunt prieteni, îi poți numii ” frați “, păcat că sunt tot mai puțini oamenii care rămân lângă cine după ce te cunosc cu adevărat.Toată viața mea, am fost afectată foarte mult de oamenii aceia care au avut ceva de spus despre mine pentru că ei ştiau mai bine decât mine, decât familia mea, ce fac, cu cine, unde, când şi la ce oră. M-au judecat pentru tot ce am făcut.. Fără să ştie prin ce am trecut, fără să ştie că şi mie mi-a fost greu odată, nu ? Că poate am făcut anumite greşeli pentru că nu mă simțeam bine, pentru că nici eu nu mai ştiam ce simt cu adevărat în acea perioadă… nu i-a păsat nimănui pentru că erau mai preocupați să mă judece, fără să se gândească ,, oare de ce face fata aia chestiile astea, de ce face fata aia alegerile greşite?’’ V-ați pus vreodată întrebarea asta ? Când aruncați nişte vorbe, vorbele alea rănesc şi nu mai pot fi puse la loc.Toată viața vă gândiți ,, ce o să spuna ăla despre mine dacă eu fac asta?’’ De ce vreți să-i faceți pe alții să se simtă rău în pielea lor ? Te consideri un om mai bun dacă îl faci pe altul să plângă ? atunci când glumeşti de alții, ai impresia că eşti superior ? Se numeşte inferioritate, pentru că tu vorbeşti de ei, ei nu vorbesc despre tine niciodată, pentru că nu le pasa ce faci tu.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

