Mi-a zâmbit și mi-a spus ca de fiecare dată:
– Timpul va rezolva tot insă are nevoie de ajutorul tău, pentru că timpul nu poate schimba nimic dacă tu nu încerci să schimbi ceva, să-ți dorești nu e de ajuns, trebuie să încerci. Mi-a mai zâmbit odată calm și mi-a șters lacrimile.
– Știu mami, știu, am raspuns eu bolborosindu-mă.
– Draga mea, ești un copil, rănile astea vor trece dar să nu-ți fie frică niciodată să te avânți în ceva nou doar pentru că data trecută când ai făcut-o ai fost rănită. Viața însemnă să riști, să dai tot ce ai mai bun din tine și să nu-ți pară rau. Spunând astea m-a strâns puternic la pieptul ei, mă simțeam bine, mă simțeam în siguranță și știam că are dreptate. Am sărutat-o pe obrazul ei fin și cald și-am zâmbit printre lacrimi.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

