Și ce dacă nu arăt așa? Și ce dacă nu sunt perfectă, dacă n-am 90-60-90 ? Asta nu însemnă că nu pot iubi. Poate nu sunt eu tocmai cea mai slaba, ce mai frumoasă, cea mai dragută sau cea mai dulce fată dar sunt eu. Nu sunt o prefăcută, nu-mi place să bârfesc pe la spate, spun tot ce cred verde-n față. Nu-mi mai pasă ce zice lumea, sunt frumoasă indiferent de ce zic ei. N-am să-mi mai pierd nopțile plângând că nu sunt așa slabă sau că nu arat nu știu cum. Am realizat deși mi-a trebuit mult, că nu asta contează. Și poate sunt antipatică și nu-mi pasă de modă și de lucrurile alea stupide și că în locul unor ieșiri prefer o carte bună sau un film dar sunt eu și asta mă face specială pentru că fiecare din noi e special. Iar cei ce te iubesc te vor iubi indiferent de cum arăți, vor iubi ceea ce ești. Fetelor, ascultati-mă sunteți FRUMOASE și MINUNATE indiferent de ce spune lumea.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

