Am înlemnit, am ramas privind, priveam spre nicăieri iar picăturile reci de ploaie care se izbeau cu brutalitate de trupul meu mă faceau să mă simt bine, să simt că durerea e pe cale să treacă. M-am așezat în fund pe trotuar si priveam nedumerită lumea care fugea de ploaie. De ce fugeau? Ploaia era asa revigorantă iar menirea ei era să spele mizeria și speram să-mi spele și mie mizeriile din suflet. Mi-am dus mâinile la tâmple și-am început să plâng. Așa puteam plânge în voie, nimeni nu-mi observa lacrimile din cauza ploii. Vroiam să mă curaț, să mă lepad de toată durerea ce-o simțeam. Dar, ploaia s-a oprit iar eu, eu eram tot cu aceiași durere în piept, ploaia n-o estompase, încă era acolo…

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

