Si pana la urma cred ca frumusetea nu se vede ..
Frumusetea se simte ..
Iar oamenii nu sunt pe cat de frumos arata ..
Ci mai degraba pe cat de frumos simt .. pe cat de frumos iubesc
Niciodata nu am vazut in tine un simplu corp ..
Poate nu ti-am spus niciodata cum vocea ta este muzica mea preferata ..
Si cu toate ca inima mereu mi-a fost flamanda nu ai hranit-o niciodata cu minciuni …
Tu m-ai invatat cum sa nu ma mai ascund ..
M-ai invatat ca pot fi iubit exact cum sunt …
M-ai invatat ca putem sa vorbim ca 2 indragostiti
Dar sa radem ca cei mai buni prieteni ..
Si poate nu esti Soarele meu ..
Insa esti Luna mea .. imi luminezi toate noptile ..
Si dai culoare intunericului din mine ..
Niciodata prea devreme .. niciodata prea tarziu ..

2 thoughts on “

Add yours

Leave a comment

Blog at WordPress.com.

Up ↑