Ma simt singura cand nu te am langa mine, simt ca intreg cerul sta pe umerii mei si eu trebuie sa suport greutatea care ma apasa, sunt nevoita sa rezist presiunii pentru ca altfel ma tranteste la pamant.
Cand nu esti langa mine pana si cantecul pasarilor mi se pare trist. Ele imi vorbesc, dar eu nu le aud.
Cand nu esti langa mine noptile, somnul meu nu este linistit, ma agit si iti caut mereu prezenta, vreau sa fi mereu acolo cand adorm, vreau sa ma ti in brate si sa iti simt suflarea calda langa urechea mea.
Cand nu esti langa mine demonii nu imi dau pace, urla din ce in ce mai tare in urechile mele si nu mai pot auzi nimic, iti vad umbra in ceata deasa, dar din cauza lor, nu iti pot auzi pasii, odinioara atat de bucuratori.

Te faci din ce in ce mai mic in umbre, si dispari complet din peisajul nostru; tot ce am crezut eu ca aveam se risipeste in zare, odata cu ivirea razelor de soare, ce-mi incalzesc pielea rece, lasand in urma bobite mici si firave de transpiratie pe fruntea mea.
Te-ai pierdut in lumea asta mare, si de mine ai uitat.14463274_1183513905051934_815650752705100154_n

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

