Nu pot să-mi iau gândul de la el.. am încercat , dar n-am reușit. Câteodată îmi zăpăcește și amestecă gândurile, iar de fiecare dată când îi aud vocea, tremur.. și parcă îmi place atunci când trece pe lângă mine . Nu mă privește în același mod cum îl privesc eu, dar îi ador privirea aia de băiat șmecher .. Nu mă vrea, dar nici nu mă lăsa și poate și mie îmi stă bine așa .. te am , dar în realitate nu.. gen : mor după tine, dar mi-e frică..de iubire.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

