Pentru tine,straine…

Pentru tine, straine
Incep sa obosesc sa te mai iubesc , straine . Incep sa obosesc sa las ca toate sa-mi treaca prin fata ochilor .  Astazi scriu despre  tine , dar stau in fata calculatorului gandindu-ma ce as putea scrie  ? Vad doar partile bune din tine , cand defapt imi faci atata rau . Acum mi te imaginez , cu acel zambet perfect si acei ochi caprui. Nu stiu , sigur m-am indragostit de infatisarea ta . Dar in primul rand , vreau sa te asigur ca nebunia din tine m-a facut sa te iubesc mai mult de cat orice . Ma faceai mereu fericita , nu era nevoie de cat un simpu sms.Mi s-a spus in repetate randuri ca sunt mult prea buna pentru tine , nu am crezut niciodata asta si nu voi crede . Ai fost acel lucru interzis pe care nu il puteam avea nici cum . Cred , imi doresc si sper ca tu sa nu fi fost unica mea sansa de a fi fericita , pentru ca ai fost totul . Acum ceva timp te credeam barbatul vietii mele , ai fost barbatul care mi-a marcat trecutul , prezentul si viitorul , care m-a facut sa devin tot ce uram odata . Acel barbat care a ales sa ma lase in urma care mi-a taiat aripile si m-a lasat in intuneric , care mi-a daruit cele mai frumoase amintiri si cele mai dureroase trairi. Da , straine sunt asa doar din vina ta . Urasc cand vad doi oameni tinandu-se de mana pe strada , deoarece stiu ca si eu de asemenea meritam sa fiu si eu fericita la randul meu . Dar ai plecat si ai luat fericirea cu tine , ai luat tot ce era mai bun din mine . Ai uitat sa te intorci ? Sau chiar ai plecat ? Acuma te-am pus intr-o amintire sperand ca timpul sa o arda. Acum vad in tine doar un strain , atat de cunoscut , dar totusi , atat de strain . Imi este strain orice sentiment de iubire fata de tine . Si trebuie sa stii ca te-am urat cum n-am urat pe nimeni fiindca nu am iubit pe nimeni cum te-am iubit pe tine.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

