Dragoste în vremuri de furtună…
Astăzi trăiesc vremuri furtunoase. Sunt aruncată în cele mai adânci ape. Valuri uriașe se lovesc cu brutalitate de mine încercând să mă scufunde cât mai adânc. Atunci când simt apa inundându-mi și cea mai îndepărtată celulă, tu mă smulgi din vârtej. Mă prinzi de mână și mă tragi cu putere, despărțind oceane și unind cele mai întinse uscaturi. Ajungem la mal și sunt istovită. Nu știu dacă mai simt în mine vreo urmă de viață. Doar brațele tale puternice le simt împrejuru-mi, strângându-mă protector. 

Mi-a fost atât de frică! Deschid ochii și te văd pe tine calm, viteaz și triumfător. 

M-am salvat de furtună. Dar inima mea tot nu este liniștită. De tine voi putea să mă salvez vreodată?​

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

