Nu vreau flori, cadouri scumpe sau sărbători despre dragoste!
Nu vreau flori, cadouri scumpe sau sărbători despre dragoste! Vreau să ajung la 80 de ani, sau la câți ani îmi va fi dat să ajung, și în corpul meu bătrân să găsești cele mai frumoase aduceri-aminte despre noi. Plecat fiind poate de lângă mine de vremuri îndelungate, vreau să îmi aduc aminte fiecare zi și fiecare noapte despre noi și să le simt ca și când le-aș fi trăit prezent. Vreau doar să închid ochii și să mă simt răscolită gândind la nopțile în care mi-ai fi sărutat ochii. Să încep să tremur aducându-mi aminte de fiecare noapte în care ne-am fi pierdut sufletele obosite de atâta dragoste! Și inima ta pe care aș fi auzit-o alergând ori de câte ori mi-aș fi odihnit capul pe pieptul tău, să o simt în mine, aducându-mi la viață corpul deja obosit și bătrân. Iar dacă va fi ca în ceea ce am fost noi, să rămâi doar tu, atunci îți doresc să te rogi să fi trăit toate aceste închipuiri plăcute.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

