Mi-ai lăsat un gust amar Și pe buze,

și în suflet.

Și nu pot uita cum 

M-ai lipsit de o scurtă îmbrățișare

După atâtea vorbe 

Goale oare? 

Nu ai putut oferi o simpla 

Îmbrățișare, ce as putea să-ți cer mai mult?!

Când n-ai putut o umilă dorința 

Să o împlinești, 

Ce ai putea face mai mult?

Încă o vorbă, două, trei

Dar care nu au cuprins

Un simplu dor 

De dor mi-a fost și mie,

Dar până atunci când 

Te-ai întors și ți-au tăcut 

Faptele! 

Mi-ai dăruit o supărare 

Pe care nu o pot ucide 

Niciodată. O trăiesc, o simt

Și nu vrea să mă lase-n pace! 

De ce ai fi vrut asta 

Nu am înțeles nicicând,

Dar știu că acolo unde nu e loc 

Nici de fapt, nici de gest

Doare al dracului de tare.

Și nu ai cum să-ți omori

Gândul:

“Ce ar fi fost dacă?”

Dar nu a fost să fie, 

De aceea nu mai poți să crezi

Ceea ce credeai odată!​

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

